HKMHF 精神健康資訊平台 > 一齊講精神健康 > 女性情緒專題教育 > 情緒健康專題教育 -《女人唔“憂”做自己》

喺香港,每7個人就有1個人有情緒困擾,情況比你想像普遍。而女性患上抑鬱症嘅機會率,更加係男性嘅兩倍。鬱悶時心情好失落、好沮喪,個人好似沉咗落水底,游唔番上嚟。想同人講又覺得無人明白,嗰種感覺真係好憂心、好心煩。

女人,一向唔易做自己,不過唔使“憂”住做… … 記著,妳無需單打獨鬥,放開懷抱面對情緒病,妳會發現辨法總比困難多,生活總有希望。

如果你是女性,我們將這條影片送給妳,為妳在情緒浮沉時送上祝福…
“It’s fine to be not fine” 好好欣賞自己,因為妳是獨一無二; 好好關愛自己,只因為妳值得。

如果你關心身邊的女性朋友,請將這條影片分享開去,你的理解和支持,是對她們努力的最好肯定。

Illustration: Majeh
特別鳴謝: (排名不分先後)
精神健康基金會「傳晴大使」李珊珊 (旁白)
李小姐、陳小組、尹小姐,和韋小姐勇敢分享她們親身患有抑鬱症的經歷
VIATRIS暉致 全力支持本次專題教育內容

精神健康基金會

所有文章