HKMHF 精神健康資訊平台 > 一齊講精神健康 > 《珊珊有請》你我一齊聽聽他/她的故事 > 李珊珊聽你講故事 《珊珊有請》 第四集 #ihaveastorytotell #零標籤行動

延續 #ihaveastorytotell 精神 《珊珊有請》第四集 講出你的故事 讓我地知多D 偏見少D

今集同珊珊傾心事的嘉賓,係喺鏡頭面前活潑開朗,但原來曾經經歷人生最低沉的日子。

跌進情緖黑洞30天,你會如何自救?身為旅遊節目主持人的CJ,今次特意回應基金會 I have a story to tell的呼籲,分享自己由放棄生命的低潮到企番起身的日子。有請珊珊帶我地去了解一下CJ的人生風景。
———————————–
如果你有任何經歷精神問題、情緒病或情緒低潮嘅個人故事,想透過精神健康基金會同大家分享,鼓勵同支持同路人,歡迎你電郵我地 info@hkmhf.org 註明 I have a story to tell. 被挑選分享嘅故事,我地會為你保密身份。 你嘅故事,我地會用心聽。

期待你嘅真誠分享。
———————————-
特別鳴謝 (排名不分先後)
Pfizer Corporation HK Ltd
李珊珊小姐
VS Media
What a melon
Eas Fu @AdmiXHairStyling
Janice Lam @GLOWMAKEUPACADEMY
Reeve Ching @REEVECHINGSTUDIO
follow CJ: https://www.facebook.com/cjorangefever/

前往:I have a story to tell

精神健康基金會

所有文章

李珊珊

精神健康基金會「傳晴大使」

所有文章